الهامبرا هوتل

لندن, المملكة المتحدة

  • المعالم السياحية القريبة هذه المعلومات من Foursquare

    الهامبرا هوتل مرافق

    • واي فاي/إنترنت
    • خدمات الكونسيرج
    • مكتب الاستقبال
    • تخزين الأمتعة
    • طاقم متعدد اللغات

    الهامبرا هوتل معلومات

    Property Location 
    Alhambra Hotel in London is just minutes away from British Library and Cartwright Gardens. This family-friendly hotel is also conveniently distanced from St. Paul's Cathedral and Big Ben.

    Rooms 
    Make yourself at home in one of 52 guestrooms featuring flat-screen televisions. Amenities such as complimentary wireless Internet access is available to keep you connected. Additional conveniences include safes and desks, and you can also request irons/ironing boards.

    Rec, Spa, Premium Amenities  
    Take advantage of convenient amenities, which include complimentary wireless Internet access and tour/ticket assistance.

    Business, Other Amenities 
    Other featured amenities include an Internet point, a 24-hour front desk, and multilingual staff.


    عرض المزيد

    الهامبرا هوتل السياسة المتبعة

    يجب على نزيل الفندق إبراز وثيقة هويته (متضمنة صورته) عند تسجيل دخوله إلى الفندق، ويتوقف نوع السرير والأماكن المتاحة للتدخين على مدى توفرهما، ويجب الدفع مسبقاً لإجراء الحجز. جدير بالذكر أن السعر الإجمالي يتضمن جميع تكاليف الغرفة والضرائب، بالإضافة إلى مصاريف الوصول والحجز، وستتم مناقشة أي مصاريف عارضة، مثل صفّ السيارة أو المكالمات الهاتفية أو خدمة الغرف، بين الفندق والنزيل مباشرة.
     
    يُرجى ملاحظة أن بلديات معينة في بعض المدن في دول قليلة تفرض ضرائب محلية على الخدمات المقدمة، وهذه الضرائب لا يمكن تحصيلها مسبقاً ويجب على نزيل الفندق تسديدها عند تسجيل مغادرته من الفندق.

    ;